Αγαπητοί αναγνώστες,
Είμαστε ενθουσιασμένοι που σας καλωσορίζουμε και πάλι στη δεύτερη έκδοση του
ενημερωτικού δελτίου του TUTOR. Θα θέλαμε να αφιερώσουμε λίγο χρόνο για να
αναλογιστούμε την πρόοδο που έχουμε σημειώσει μέχρι στιγμής και να σας δώσουμε μια
μικρή γεύση από τις συναρπαστικές πρωτοβουλίες που βρίσκονται μπροστά μας:
Τους τελευταίους μήνες, η αφοσιωμένη ομάδα μας εργάστηκε σκληρά για να
αναπτύξει και να παραδώσει το πρώτο αποτέλεσμα του έργου TUTOR: Η επιθυμητή
κατάσταση όσον αφορά τη συμμετοχικότητα στη σχολική κοινότητα. Συμμετείχαμε σε
ανοικτές διαβουλεύσεις με εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και
επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, καθώς και με ενδιαφερόμενους φορείς
στην Ελλάδα, την Αυστρία, την Τουρκία, την Ιρλανδία και σε ολόκληρη την ΕΕ. Αυτές οι
αλληλεπιδράσεις μας επέτρεψαν να συγκεντρώσουμε πολύτιμες γνώσεις σχετικά με
βασικά θέματα όπως η εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς, η διατομεακότητα και η
διαφορετικότητα στην εκπαίδευση ως προς συγκεκριμένες υποομάδες μαθητών, η
Βασική Εκπαίδευση των Εκπαιδευτικών και η Συνεχιζόμενη Κατάρτιση στη
συμπεριληπτική εκπαίδευση.
Ολοκληρώνουμε την έκθεση για την τρέχουσα κατάσταση της συμπεριληπτικής
εκπαίδευσης στις παραπάνω χώρες, με βάση τις πληροφορίες και την
ανατροφοδότηση που αποκτήσαμε από την ηλεκτρονική μας έρευνα και τις εις βάθος
συζητήσεις με εκπαιδευτικούς και σχετικούς φορείς. Η έκθεση αυτή υπόσχεται να
αποτελέσει πολύτιμο βοήθημα για εκπαιδευτικούς, υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και
υποστηρικτές της ιδέας, ρίχνοντας φως στην τρέχουσα κατάσταση του εκπαιδευτικού
συστήματος ως προς τη συμπεριληπτικότητα και προσφέροντας ιδέες για τον δρόμο
που ανοίγεται μπροστά μας
Επιπλέον, οι εταίροι της κοινοπραξίας TUTOR συμμετέχουν ενεργά σε στοχευμένες
συναντήσεις τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο για να έρθουν σε επαφή με
ενδιαφερόμενους φορείς και φορείς χάραξης πολιτικής που επενδύουν στη
συμπεριληπτική εκπαίδευση, με κοινό στόχο την προώθηση της αποστολής του έργου
μας, την ενίσχυση της συνεργασίας, τη συγκέντρωση υποστήριξης και τη διασφάλιση
της απήχησης του μηνύματος του έργου μας.