Οι Κύριοι Στόχοι
Βελτίωση
Να βελτιώσουμε τις πολιτικές και τις πρακτικές για την εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην Ευρώπη
Καθορισμός
Να καθορίσουμε μια προοδευτική στρατηγική για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Ενίσχυση
Να ενισχύσουμε την ευρωπαϊκή διάσταση και διεθνοποίηση της κατάρτισης των εκπαιδευτικών μέσω καινοτόμου και πρακτικής συνεργασίας
Αξιολόγηση
Να αξιολογήσουμε τις σημερινές και μελλοντικές αναντιστοιχίες δεξιοτήτων στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού
Προώθηση
Να προωθήσουμε ευρέως όλα τα αποτελέσματα του έργου και να τα διατηρήσουμε ακόμη και μετά το κλείσιμο του έργου
Προσέγγιση Συμμετοχικότητας Του Έργου TUTOR
- Μαθητές από την LGBTQI+ κοινότητα
- Φοιτητές με υπόβαθρο μεταναστών/προσφύγων
- Μαθητές που αντιμετωπίζουν κοινωνικοοικονομικά μειονεκτήματα
Το έργο TUTOR εξετάζει τις πτυχές των ομάδων-στόχων από μια Διατομεακή προσέγγιση.
Ομάδες-Στόχοι
Ομάδα-Στόχος 1
Εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
που προέρχονται από τις 4 κύριες χώρες υλοποίησης (Ελλάδα, Ιρλανδία, Αυστρία, Τουρκία) και επιθυμούν να επικαιροποιήσουν τις δεξιότητές τους. Η ομάδα-στόχος 1 αποτελείται από εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των οποίων οι δεξιότητες σχετικά με το θέμα της συμπερίληψης για μαθητές που βιώνουν διακρίσεις λόγω της ταυτότητας φύλου, του σεξουαλικού προσανατολισμού, του μεταναστευτικού ή προσφυγικού τους υπόβαθρου και της κοινωνικοοικονομικής τους κατάστασης.
Ομάδα-Στόχος 2
Μαθητές από την κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+, μαθητές με μεταναστευτικό/προσφυγικό υπόβαθρο και κοινωνικοοικονομικά μειονεκτούντες μαθητές.
Αυτή η ομάδα-στόχος αποτελείται από φοιτητές που βιώνουν διακρίσεις λόγω της ταυτοποίησής τους σε μία ή περισσότερες ταυτότητες που θεωρούνται περιθωριοποιημένες (μαθητής ΛΟΑΤΚΙ+, μαθητής που ταυτοποιείται σε πολλαπλές περιθωριοποιημένες κατηγορίες).
Ομάδα-Στόχος 3
Υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής.
Υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής που εργάζονται σε υπουργεία, τοπικές και περιφερειακές αρχές, φορείς της ΕΕ και άλλους επίσημους ενδιαφερόμενους φορείς με τη δυνατότητα να επηρεάζουν τις πολιτικές και επιθυμούν να προβούν σε αλλαγές σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο προς την κατεύθυνση της δημιουργίας συμπεριληπτικών μαθησιακών εμπειριών χωρίς αποκλεισμούς.